Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 12 oktober 2013

6% BTW aktie verlengd!

Sinds gisteravond is de kogel door de kerk! Het lage 6% btw-tarief voor renovatie en onderhoud wordt verlengd tot eind van 2014. Wel fijn ook voor de monteurs want dat brengt toch even wat rust in de tent (heel veel klanten willen toch van de 6% regeling profiteren en die liep eigenlijk op 1 maart as. al af). Op Z24 stond bijv:
Arbeid In de brief van het kabinet staat verder dat er volgend jaar sprake is van 1,8 miljard euro lastenverlichting op arbeid. Zo wordt een verlaging van de zelfstandigenaftrek met 300 miljoen geschrapt. Het tarief in de eerste belastingschijf gaat omlaag. Ook gaat het afbouwen van de heffingskorting (een belastingaftrek) voor hogere inkomens niet door. Voor renovatie en onderhoud blijft in heel 2014 het verlaagde btw-tarief gelden. Mede door de lastenverlichting zullen 50.000 extra banen ontstaan.
Dan nog even wat over keukens :). Een poosje terug heb ik Snaidero keuken project 612 in Roosteren opgeleverd (Limburg). Eén van m`n eerste keukens in Grigio Cemento Micalak. Toen die mensen een keuken bij me uitzochten kon ik helaas nog niet zo`n mooie tekening voor ze maken (het Grigio Cemento was nogal moeilijk te tekenen).
Inmiddels is dat ook weer opgelost, gisteren maakte ik onderstaande keuken tekening voor een klant uit Poortugaal (in de buurt van Rotterdam). Ik vind het eigenlijk wel aardig realistisch (met name vergeleken met de tekening waar de mensen uit Roosteren het mee moesten doen: sorry!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten