Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 oktober 2013

Italiaanse design keukens op de EuroCucina 2014 in Milaan

Een paar weken terug was er in Duitsland de MOW, een soort keukenbeurs die bestaat uit "huisshows" bij diverse fabrikanten (dus niet op 1 locatie). Ik ben begin dit jaar ook al naar de beurs in Keulen geweest en eigenlijk had ik niet zoveel zin om een hele dag door Duitsland te gaan crossen terwijl ik het hier al druk genoeg heb. De MOW is immers een echt Duitse beurs, dus "mijn" fabrikanten staan er toch niet. Over 6 maanden begint in Milaan dé beurs (EuroCucina) en daar ga ik uiteraard wél heen.
De EuroCucina wordt om het jaar gehouden en Snaidero is daar uiteraard altijd heel prominent aanwezig. De EuroCucina heeft ongeveer 160 exposanten en beslaat een terrein van wel 26000m²! Deze keukenbeurs in Milaan wordt elk jaar door bijna 300.000 bezoekers bezocht. De EuroCucina in 2014 wordt gehouden van dinsdag 8 tot en met zondag 13 april. Ik denk dat ik op dinsdag de beurs wil bezoeken zodat ik uiterlijk donderdag weer terug in de showroom te Arnemuiden kan zijn. Moet ik t.z.t. nog even bekijken qua planning. Foto`s van de vorige keer (2012) staan op deze pagina.
Op de aankomende Eurocucina is het de planning dat Snaidero één echt nieuw model gaat presenteren met een architect als ontwerper (net als bijvoorbeeld nu de Ola 20 van Paolo Pininfarina). Daarnaast wilt men de restyling presenteren van de Time (die gaat dan ook uit de systema 22 lijn komen). Ook verwacht ik dat ze dan ook de Skyline 2.0 en de definitieve versie van de Idea 40 gaan laten zien (presentatie gepland medio februari as.).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten