Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 9 oktober 2013

Míele 6000 serie voor in de showroom

Een poosje terug heb ik geschreven over de nieuwe lijn Míele apparatuur, de 6000 serie. Inmiddels heb ik Míele apparaten uit deze nieuwe lijn binnen gekregen voor in de nieuwe S11 showroomkeuken. Ook voor verschillende klanten heb ik nu apparaten binnen uit de Míele 6000 serie, bijvoorbeeld voor de Snaidero Ola 20 in Lichtenvoorde die we binnenkort willen gaan plaatsen (de tegelzetter van deze klant loopt uit vandaar dat ik iets later moet gaan beginnen).
Ik wil morgen de bestaande S11 keuken laten demonteren zodat de nieuwe showroomkeuken met Míele apparatuur geplaatst kan worden (door monteur Steef). Bij de Míele 6000 Serie zijn trouwens grepen gemonteerd op de inbouwapparaten. Deze grepen kun je eventueel aanpassen. Op deze pdf staan de mogelijkheden en prijzen voor deze Míele grepen. Waar je bij de Míele 6000 serie op moet letten is dat de greep bij de hoge druk stoomoven met liftdeur niet op 1 lijn zit met de grepen op de andere apparaten. De greep zit een stuk lager gemonteerd.
Voor de consument die écht greeploze inbouwapparaten wilt is er natuurlijk ook een oplossing. Dit is de 400 serie van het merk Gaggenau. Qua kwaliteit en degelijkheid doet Gaggenau niet onder voor Neff (het is immers een zusterbedrijf), maar het heeft een totaal ander design (veel strakker in vergelijking met Neff en ook Míele). Hier onder een foto van Gaggenau apparaten uit de 400 serie (let op: bij de "goedkope" Gaggenau 200 serie worden dus wél grepen gemonteerd). Onderstaande foto is trouwens niet van een keuken van mij maar een beursopstelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten