Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 25 oktober 2013

Service op Neff apparatuur

Allereerst een toch wel leuk mailtje wat ik vandaag kreeg van een klant uit Velserbroek;
Hey Rudy, Ik wil nogmaals melden hoe blij ik ben met de keuken. De hogedruk stoomoven wordt bijna dagelijks gebruikt! Je enthousiasme hierover begrijp ik nu wel haha ben nu zelf ook zo enthousiast. De oven is ook een feestje, kortom super blij! Er is echter een maar, de led-verlichting van de kraan werkt niet meer, blauw doet het nog wel maar rood niet. Heb jij een tip hoe dit opgelost kan worden, of misschien moet Neff erbij komen. Ik hoor graag van je. Alvast fijn weekend, Hartelijke groet, Yolanda Ps Er staan trouwens heerlijke recepten en tips op je blog
Voor de kraan van deze klant is het inderdaad handig als Neff even langs komt (ik denk dat ze de uittrekbare slang gaan vervangen). Deze kraan valt immers onder de Neff 10 jaar garantie die deze klant heeft afgesloten. Om zo`n klacht te melden bel je gewoon met de Neff servicedienst op telefoon 088-4244345. Als het buitenom kantooruren is kun je ook een mail sturen trouwens naar: neff-contactcenter@bshg.com. De 10 jaar garantie is trouwens te registreren via www.neff.nl/carepakket. De kosten voor dit pakket zijn op dit moment (25 oktober 2013 dus) € 599 per keuken. De tien jaar garantie op de Snaidero keukenmeubelen moet trouwens eveneens geregistreerd worden, maar dat is wel gratis. Het formulier staat op deze pdf, stuur deze maar gewoon naar mij toe. Ik stuur geregeld een pak met ingevulde formulieren door naar Italië.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten