Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 28 oktober 2013

Storm in Zeeland

Op maandag is de showroom altijd gesloten, vandaar dat ik vanmorgen ook nog even kon uitwaaien met onze dochter op de boulevard. Het waaide zo hard dat de hele vloot met Arnemuidse visserschepen thuis was gebleven. Morgen hoop ik te gaan koken in de hoge druk stoomoven bij Andries en Gerrit in Bilthoven. Omdat ze er laatst bij de Mosselavond laatst niet bij konden zijn heb ik maar bedacht dat ik in elk geval mossels voor ze klaar ga maken. Vandaar dat ik nog even naar Yerseke ben gegaan voor verse mosselen. Ik haal ze bij de Roem van Yerseke, voor particulieren is er direct naast het pand van de Roem van Yerseke aan de Korringaweg ook een vishandel waar je dezelfde mossels super vers kunt kopen (ook in kleine hoeveelheden dus).
De keuken van Andries en Gerrit staat al een poosje, maar nu zijn ze echt verhuisd en is hun Snaidero keuken echt in gebruik. Ik wil ze nu graag even op weg helpen met de stoomoven. Hieronder tenslotte nog een foto van de keuken van Andries en Gerrit toen deze nog in mijn showroom stond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten