Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 4 oktober 2013

Vakverdeling in voorraadlades

Vorige week was ik bij een klant om te koken in de nieuwe Snaidero keuken. In één van de voorraadlades had m`n klant de glazen weggezet, maar eigenlijk is glaswerk niet ideaal in een lade (dit valt makkelijk om bij het openen). M`n klant vroeg zich af of ik hier misschien toch iets voor had. Ik heb beloofd om te gaan zoeken.
Inmiddels heb ik iets gevonden in het Snaidero boek van de Ola 20 (deze elementen zijn ook bij andere Snaidero keukens toe te passen). Vak verdelers in wit (de eenvoudige versie) of rvs (de wat luxere versie). Het is niet echt bedoeld voor glaswerk (eigenlijk voor pannen en deksels e.d.), maar het is in elk geval wat.
Zoals je in het boek kunt zien heeft Snaidero zo`n verdeling voor lades van 45, 60, 90 en 120cm breedte. Eventueel (zie onderstaand overzicht) zijn er ook opbergbakken/containers voor in zo`n lade, maar daar had ik al eerder over geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten