Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 19 november 2013

Gastronorm pannen voor in de stoomoven

Vandaag ben ik nog even inkopen wezen doen omdat ik morgen een afspraak heb om te gaan koken bij de klant van keuken project 619 in Lelystad. Bij de Sligro (een horeca groothandel) heb ik gelijk wat extra gastronorm pannetjes meegenomen, altijd handig. Zoals je op de foto kunt zien, ze hebben uitzoek genoeg.
Bij de Míele stoomoven worden er altijd een aantal gastronorm pannen meegeleverd, maar eigenlijk is dit wel iets te kort vind ik. Bij Míele zelf kun je deze pannen natuurlijk kopen via de webshop, maar als je het bij de Sligro zo mee kan nemen is natuurlijk wel voordeliger en handiger. De gaatjespannen zijn helaas niet leverbaar bij Sligro, die moet je bij Míele zelf kopen. Met name de grote gaatjespan (heb je nodig voor spinazie), want die zit standaard nog niet bij de stoomoven.

1 opmerking: