Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 5 november 2013

Showroomkeuken S11 bij de Snaidero Concept Store

Vanmorgen heeft de schilder de nieuwe wandbekleding gemaakt voor de nieuwe S11 showroomkeuken. Ik heb gekozen om een strak witte achterwand maar dan in mat. Om het toch iets te "breken" heb ik achter de kookplaat een kers bedacht. Het ziet er zo toch gezellig uit en je hebt toch geen tegels nodig met voegen (die worden nogal gauw vies). Over de achterwand ben ik wel content, over de apparaten twijfel ik nog steeds. De Míele greep op de oven vind ik persoonlijk wat te grof, misschien zet ik er toch een Neff oven terug. Ook de gaskookplaat is niet helemaal naar m`n zin (inductie ziet er strakker uit en eigenlijk verkoop ik vrijwel nooit een gaskookplaat).
Nu de achterwand er op zit kan ik ook de LED verlichting onder de wandkasten laten monteren door 1 van de monteurs. Ik denk dat het er echt heel mooi uit gaat zien straks. Hieronder wat foto`s van de showroomkeuken zoals deze er nu uit ziet. Ik hoop dat Joop straks m`n verlichting nog even kan doen, hij komt immers nog langs om wat spullen op te halen voor de keuken in Bergen op Zoom waar hij (samen met Jan) bezig is.
Gisteren is monteur Steef trouwens begonnen met de keuken van project 608, wel fijn dat die keuken nu geplaatst gaat worden (de aannemer van klant liep daar helaas behoorlijk uit). Project 608 wordt een keuken in Micalak, foto`s volgen binnenkort wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten