Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 11 november 2013

Showroomkeukens op de foto voor in de Vivace

Vanmorgen kreeg ik de foto`s binnen voor in de najaarseditie van de Vivace (een "glossy" die hier in Zeeland wordt verspreid). Hier onder wat foto`s als voorbeeld. Er zijn een heleboel foto`s gemaakt en ze komen natuurlijk nooit allemaal in het artikel. Zonde om dan niets mee te doen, daarom maar een paar op het blog gezet.
Voor de nieuwe S11 showroomkeuken heb ik ook wat foto`s ontvangen (zie bijvoorbeeld de foto hier onder). Voor die keuken heb ik helaas nog steeds niet dé foto (die ik kan gebruiken op m`n site). Het is een hele "lange" keuken en daarom moeilijk om goed op de camera te krijgen.
Tenslotte nog de Snaidero Spring afzuigkap met bipolaire ionisatie. De foto`s op m`n site vond ik niet echt top, die wil ik bij gelegenheid dus nog aanpassen naar "eigen" foto`s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten