Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 23 november 2013

Snaidero keukens in model Orange

De afgelopen week heb ik een Snaidero keuken verkocht in model Orange aan een klant uit Noordwijk (iets boven Den Haag). Deze hoogglans gelakte keuken hoop ik begin volgend jaar te gaan uitleveren. Bij deze klant heb ik een two-tone oplossing voorgesteld met witte kolomkasten en grijze onderkasten. Omdat ik zelf het liefst maar twee kleuren in een keuken heb (met 3 kleuren wordt het snel wat te druk) heb ik een wit aanrechtblad getekend. Theoretisch zou een grijs blad dan ook kunnen, maar ik kom dan practisch niet op dezelfde kleur grijs. Ik heb zo`n wit/grijs oplossing al vaker gemonteerd, bijvoorbeeld bij deze Snaidero keuken in Zeeland.


Nog geen echte foto`s dus van de Snaidero Orange keuken in Noordwijk. Vandaar dat ik hieronder twee foto`s heb geplaatst van een Snaidero Orange keuken geplaatst in het Kata Rocks resort in Phuket (Thailand).


Snaidero heeft bij dit project in Phuket de standaard keukens mogen leveren. Wie op vakantie ook graag een Snaidero keuken in de buurt heeft, je kunt hier je vakantie in het Kata Rocks resort boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten