Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 16 november 2013

Snaidero Way two-tone keuken / kleuren hout bij Snaidero

Via Snaidero zelf kreeg ik nog wat foto`s van een Snaidero Way keuken met Míele apparatuur (vorige lijn). Het gaat om een two-tone keuken; de houten deuren zijn in de kleur Gerookt Eiken en de gelakte deuren zijn gespoten in Vedergrijs.
Naast gerookt eiken heeft Snaidero natuurlijk nog meer houtkleuren in de collectie zoals bijvoorbeeld Dark Ash. Ook zijn er sinds kort twee nieuwe houtkleuren leverbaar Barrique Oak (AP3KKB) en Seppia Oak (AP3KKH). Ik heb de monsters van deze houtkleuren besteld.
In totaal heeft Snaidero nu (november 2013 dus) wel zeven verschillende houtkleuren voor het model Way (echt hout). Om eerlijk te zijn heeft Snaidero ook melamine houten maar dat is hier in Nederland niet zo`n thema (melamine = een mooi woord voor plastic).
Volgend jaar (op de Eurocucina) hoop ik de presentatie bij te wonen van de nieuwe Snaidero Time keuken. Ik verwacht dat Snaidero dan ook gelijk voor dat model een aantal nieuwe houtsoorten gaat introduceren. Klik hier (bovenste foto) voor zo`n Time in Donker Eiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten