Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 13 december 2013

Snaidero Ola 20 keuken in Bianco Nordic

Gisteravond ben ik naar Barendrecht geweest voor de Ola 20 keuken van project 566. De klant woont nu echt in het huis en de nieuwe Snaidero keuken wordt nu ook echt gebruikt. Echt leuk om te doen zo`n klantenbezoek. Het zijn wel de leuke dingen van m`n werk om het eindresultaat van het project te zien als alles klaar is (ik heb het natuurlijk ook tijdens de opbouwfase gezien).


De Italiaanse design keuken van deze klant is in Bianco Nordic micalak gespoten (klik hier voor de beschikbare micalak kleuren). Deze lak heeft een soort parelmoer effect en zit tussen mat en hoogglans lak in.


Alle apparaten van deze keuken zijn van het Duitse merk Neff, alleen voor de afzuigkap kwamen we met Neff niet uit de voeten. Dit is de Snaidero Spring geworden, een afvoerloze afzuigkap met Bipolaire Ionisatie. Zo`n afzuigkap heeft dus geen verlaagd plafond of afvoerkanaal naar buiten nodig. Het systeem werkt goed, m`n klant was er ook erg content mee.


Uiteraard heb ik nog meer foto`s gemaakt. Om niet het blog onder te "spammen" heb ik ze maar in een fotoalbum op Facebook gezet.

Ook kun je hier onder de video bekijken van de Ola 20 keuken in de showroom te Arnemuiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten