Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 24 december 2013

Fijne kerst!

Bij deze wil ik ook via het blog iedereen fijne kerstdagen toe wensen! Zelf ben ik met de kerstdagen zelf lekker vrij en is het ook op het blog dus even rustig :).


Vanaf vrijdag 27 december as. hoop ik weer gewoon op de zaak terug te zijn. Tussen kerst en oud-en-nieuw is de showroom dus gewoon open, sterker nog; er wordt zelfs nog een keuken gemonteerd door monteur Steef. Daarnet is deze Snaidero keuken voor project 604 in Hoorn opgehaald door de transporteur.


Ook vanuit Italië zijn er nog keukens onderweg deze kant op. Vorige week zijn er nog een paar voor mij gemaakt en op transport gegaan. Zo komt de Snaidero Time keuken van project 616 hier heen en ook nog een roestvrijstalen keuken voor in de showroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten