Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 23 december 2013

Keuken inmeten in Koblenz

Voor vandaag heb ik met een klant in Koblenz (Duitsland) afgesproken om hun nieuwe Italiaanse design keuken in te meten. Wel leuk weer eens een keuken in Duitsland. Vorig jaar heb ik ook bij een andere klant in Duitsland een keuken mogen plaatsen (Frankfurt). Echt vloeiend Duits praat ik helaas niet, vandaar dat ik van m`n klant de offerte en de gesprekken in het Engels mocht doen. Wel zo handig.


Jan en Joop zijn wat dichter bij huis bezig met het project in Vlissingen. Steef, de andere monteur, is nu bezig in Berghem de Snaidero keuken van project 608 af te monteren. Ik hoop hier binnenkort zelf ook nog heen te gaan voor de kookles (deze klant heeft immers een Míele hoge druk stoomoven). Tenslotte nog een foto van een keuken met een roestvrijstalen eiland en juist donkere hoge kasten er achter. Een klant uit Amsterdam denkt ook aan zoiets (in plaats van wit hoogglans hoge kasten). Persoonlijk vind ik het wel iets "somber". Ik denk dat rvs hoge kasten dan nog een goede middenweg is (dus alles rvs).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten