Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 7 december 2013

Slowcooking met de servieswarmer

Gisteren had ik een recept op het blog gezet wat je in de servieswarmer klaar kunt maken. Zo`n servieswarmer plan ik vaak onder een koffiemachine (om symmetrisch uit te komen met de grote Neff VarioSteam oven).


Apparaten alleen voor de symmetrie verkopen vind ik nogal decadent, vandaar deze berichtjes. In de eerste plaats kun je de servieswarmer gebruiken voor je warme koffiekopjes of borden. Als je warme koffie in een koud kopje schenkt koelt je koffie heel snel af van het koude kopje. Ditzelfde geldt natuurlijk voor je eten (met name bij gestoomd eten omdat hier minder vocht in is opgesloten!). Zeker als je met de feestdagen straks extra goed je best hebt gedaan is zo`n koud bord wel een beetje ordinair :).



Op de Míele video die ik hier boven heb ingesloten kun je zien dat je naast het warme servies de servieswarmer ook kunt gebruiken als "extra oventje". Bijvoorbeeld om deeg te rijzen, of slowcooking zoals het recept wat ik gisteren op het blog had gezet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten