Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 14 december 2013

Stroom op je keuken eiland

Vanmorgen vroeg heeft de bezorger de keuken bezorgd bij project 621 in Rockanje. De houten vloer ligt er in en volgende week mag de keuken geplaatst worden (Steef is hiervoor ingepland). Bij deze klant gaan we het eiland plaatsen net als bij de S18 showroomkeuken opstelling (zie foto hier onder).


Bij zo`n keukeneiland zonder overhangend werkblad had ik altijd "een uitdaging" met de stroomvoorziening voor het Algemeen Gebruik (ik monteer geen stopcontacten bovenop het werkblad omdat ik dit niet mooi en ook wel gevaarlijk vind met water). Bij dit project hebben we voor het eerst de stopcontacten in de kopse kant van het werkblad gemonteerd (in het rvs dus). Volgens mij is dit echt dé oplossing. Bij overhangende bladen plan ik trouwens de stroom onder het werkblad (uit het zicht). Bij schiereilanden kun je natuurlijk ook op de wand nog stroom plannen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten