Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 4 januari 2014

Keuken verkocht in Duitsland

Onlangs was ik naar Koblenz geweest om een nieuwe keuken in te meten. Deze klanten zijn vandaag juist bij mij langs geweest want ik had beloofd om nog voor ze te koken met de hoge druk stoomoven. In het keukenontwerp zat aanvankelijk een combimagnetron, maar inmiddels is die vervangen door een hoge druk stoomoven. Ook heeft deze klant m`n laatste PH Artichoke gekocht (verlichting boven keuken eiland), ik denk echt dat het er super uit gaat zien straks.


Ik mag deze nieuwe keuken in Koblenz over een week of tien gaan uitleveren, de foto`s van de keuken komen straks op deze pagina te staan. Ik heb overigens al vaker een keuken in Duitsland verkocht (bijvoorbeeld deze keuken in de buurt van Frankfurt). Vrienden van m`n klant in Koblenz willen nu ook graag zo`n Italiaanse design keuken, ik moet dus echt wel wat aan m`n Duits gaan werken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten