Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 23 januari 2014

Italiaanse design badkamers bij de Snaidero Concept Store

Al een poosje ben ik importeur van Italiaanse badkamer meubelen van het Italiaanse merk Bluform. Achterin de showroom hebben de monteurs Jan en Joop daarom een kleine badkamer afdeling geplaatst met daarin een Pininfarina badkamer (omdat Pininfarina ook de Snaidero Ola 20 keuken getekend heeft).


Van de week heb ik zo`n badkamer verkocht, deze keer een Bluform Versa in groen hoogglans lak aan een klant in Houwaart (België). Dit is de tweede badkamer in België, vorig jaar verkocht ik namelijk nog een andere Bluform Versa in België maar dan in bladgoud. Hoe dan ook, ik realiseer me dat ik nog maar weinig over badkamers op m`n site heb staan. Vandaar dat ik sinds vandaag de pagina voor Italiaanse badkamers online heb staan.


Klik hier voor Snaidero project 591 waar ik ook een Bluform Facto Evolution badkamer meubel hebben geleverd (Scherpenisse/Zeeland).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten