Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 25 februari 2014

Kleine gastronorm pannen

Vorige week had ik geschreven over de kleine gastronorm stoomoven pannetjes. Deze pannetjes kun je natuurlijk via de leverancier van de stoomoven bestellen, maar ik had een goedkoper adres gevonden. Ik heb er een bestelling gedaan en vanmorgen kwam de bestelling binnen.


De bakjes passen precies in de stoomoven, je kunt er 9 van tegelijk in de stoomoven kwijt. Het verschil met de "Míele" gastronorm pannen is dat ze iets meer glans hebben. Ook zat er een "made in China" sticker op (gaat er makkelijk af)...


Vorige week heeft Steef trouwens de nieuwe Snaidero keuken van project 616 gemonteerd. Hieronder nog een foto van de keuken zoals die er nu bij staat. De aannemer van klant zorgt nog voor het stucwerk en dergelijke. Klant gaat nu lekker op vakantie, zodra ze terug zijn hoop ik hier langs te gaan om de kookles te doen (de klant heeft immers een Míele hoge druk stoomoven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten