Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 29 maart 2014

Snaidero keuken voor vakantiehuis

Een poosje terug alweer mocht ik in de buurt van Frankfurt (Bad Homburg vor der Höhe) een Snaidero keuken leveren (Snaidero keuken project 550).


M`n klant is zo content met deze Snaidero keuken dat ik ook een voorstel mocht doen voor dezelfde keuken, maar dan voor in hun vakantiehuis. Vorige week heb ik de keuken ingemeten en vandaag heb ik onderstaand plan doorgemaild. In het vakantiehuis is de ruimte toch wat meer beperkt vergeleken met de ruimte die klant thuis heeft. Vandaar dat ik een hoekopstelling heb aangeboden en geen keuken eiland. De onderkasten van deze keuken zijn in roestvrijstaal aangeboden terwijl de hoge kast en de bovenkasten in wit hoogglans zijn bedacht. Eigenlijk hetzelfde concept als in de Snaidero keuken thuis dus. Altijd leuk als klanten die weer terug komen als ze wat anders nodig hebben (bedankt dus!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten