Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 7 april 2014

Beursbezoek keukenbeurs EuroCucina Milaan

Bijna is het dan zover; de EuroCucina beurs in Milaan. Vandaag hoop ik met de auto naar Italië te rijden. Op maandag is de zaak toch altijd dicht dus word ik toch niet gemist. Ik heb dan lekker de tijd om naar m`n hotel te rijden. Ook nu heb ik weer een hotel geboekt aan het Lago Maggiore, net als de vorige keer. Is gewoon lekker rustig en dan kan ik `s morgens op het gemakje naar de beurs rijden.


De laatste keren stond ik vaak heel lang in de file op het laatste stuk na de Gotthard tunnel. Vandaar dat ik (mede naar aanleiding van tips van klanten) nu via de Simplon pas wil rijden. Leuke route, heb hem ook al eens met het vliegtuig gevlogen (die video staat hier).


Thuis in Nederland wordt er natuurlijk gewoon doorgewerkt. Jan en Joop zijn bijvoorbeeld in Bergen op Zoom bezig met de Snaidero keuken van project 631.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten