Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 april 2014

Rijst maken met de hoge druk stoomoven

Klanten met een hoge druk stoomoven vinden het fijn om wat op weg geholpen te worden met simpele dingetjes die je met de stoomoven kunt maken. Daarom deze keer wat over rijst. Rijst kun je op verschillende manieren klaar maken met de hoge druk stoomoven. Ik heb daarom onderstaande video gemaakt. In deze video laat ik twee manieren zien waarop ik zelf m`n rijst klaar maak. Op de pagina van rijst maken op m`n website staat trouwens ook een ingescand recept uit het oude Imperial stoomoven boek. Je ziet dat de Imperial/Míele versie toch weer anders is, de derde manier dus...



Ik heb trouwens Pandanrijst (Jasmijnrijst) gebruikt in mijn video. Voor verschillende soorten rijst gelden natuurlijk (net als op de kookplaat) ook verschillende tijden. Op het pakje van de rijst staat meestal wel een richtlijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten