Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 5 april 2014

S100 showroomkeuken op video

Sinds een paar weken heb ik de Snaidero S100 showroomkeuken hier in de showroom staan. Eigenlijk is dit dezelfde keuken opstelling als de (iets goedkopere) S10 keukenopstelling maar dan zonder de hoogglans witte deuren (alle deuren zijn bij de S100 keuken in inox).


Hoe dan ook, van de S10 showroomkeuken had ik pas een video gemaakt. Inmiddels heb ik dat dus ook van de S100 showroomkeuken gedaan. Deze video heb ik hier onder ingesloten. In deze video heb ik ook even uitgelegd hoe je een eitje kookt in de Míele hoge druk stoomoven.



Voor de volledigheid hier onder nog even de video van S10 keuken opstelling met witte deuren. Je kunt de twee keukens zo beter vergelijken lijkt me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten