Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 3 april 2014

Snaidero Time in Teak (project 616)

Gisteravond ben ik in Hooglanderveen geweest om de Snaidero keuken van project 616 op te leveren. Deze keer een hoge kasten wand in Time Teak (echt hout) met een volledig wit hoogglans eiland. De plinten zijn bij deze Snaidero keuken in spiegel uitgevoerd zodat de keuken ietwat gaat zweven.


Omdat ik er toch heen ging heb ik gelijk ook de 4 barkrukken meegenomen, wat extra legplanken en zo`n houten snijplank (deze keer in Iroko). Veel klanten vinden het toch wel leuk staan op zo`n strak keuken eiland. Omdat de klant ook een hoge druk stoomoven heeft heb ik ook gekookt voor ze. Dus wat eenvoudige dingetjes zoals aardappelen, groente en rijst (op 2 manieren, dus rijst in de dichte stoomovenpan en juist rijst in de gaatjespan).


Ook hebben we deze keer zelf boemboe gemaakt. Per ongeluk had ik de daun salam en de daun jeruk purut thuis in de vriezer laten liggen, maar achteraf gezien was dit juist goed. De klanten vonden de boemboe heel lekker en ik denk dat de originele versie met daun salam en jeruk purut misschien iets te "zuur" is voor ons Nederlanders. Ook heb ik suiker en nootmuskaat toegevoegd aan het rendang recept voor de stoomoven. Tenslotte. Ik had klant beloofd een linkje te plaatsen over de kleine gastronorm bakjes voor in de stoomoven. Bij deze dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten