Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 29 mei 2014

Italiaanse avond in de keuken showroom

Vorige week was in Moskou de presentatie van de Snaidero Ola keuken. Tussen de Snaidero Ola keukens stond ook een nieuwe Mercedes en ik vroeg me af waarom. Nou, dit was de prijs van de de keuken ontwerpwedstrijd van Samir (de Snaidero showroom in Moskou).


Zo`n ontwerpwedstrijd heb ik niet georganiseerd, dus om een Mercedes te winnen moet je wel naar Moskou :). Wel heb ik binnenkort (dv. vrijdag avond 20 juni) een gezellige avond met Italiaanse Prosciutto hier in de keukenshowroom. Bij deze Prosciutto avond is er ook een wijnproeverij met Italiaanse wijnen (georganiseerd door Ben van wijnkoperij van Leerzem). Daarnaast heb ik een kok gehuurd die komt werken met de Neff VarioSteam oven. Om het extra feestelijk te maken hebben we deze keer ook live muziek!


De voordeur hier is te klein om auto`s tussen de keukens te plaatsen net als bij Samir z`n Ola presentatie in Moskou. Ik hoop daarom wat leuke auto`s van klanten voor de ingang van de showroom neer te zetten. Voor de mensen die graag weer nuchter naar huis rijden; er is een Bed and Breakfast hier in Arnemuiden. Een heel leuk alternatief is het Bed and Breakfast van een klant van mij uit Middelburg. Geef bij het boeken aub aan dat je naar de Prosciutto avond gaat, is misschien handig voor meerijden/halen/brengen.

De foto`s van de Italiaanse avond wil ik straks op deze pagina plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten