Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 10 mei 2014

Reakties van klanten op de kabeljauw video

Vorige week had ik een video op het blog gezet voor het maken van kabeljauw in de hoge druk stoomoven. Ik had al eerder reacties per e-mail naar aanleiding van deze video binnen gekregen. Wel fijn om feedback te krijgen van klanten.



Vandaag kwamen er weer reakties binnen per e-mail (bedankt!). Ik heb er even een paar ingesloten.

Dag Rudy,

Bedankt voor je kookvideo. Ik ga dit ook maken.
Mooi stukje Zeeland promotie!

De Neff variosteam stond op hete lucht en grill als ik het goed zag
iets van 250 graden.
Ik moet trouwens meer met de Neff gaan doen.

Groetjes,

Alex

Hoi Rudy,

Prachtig promo film.
Proficiat daarmee.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Wilco

ha rudy
leuk filmpje maar snij voortaan het plekje uit de file,dan oogt het mooier,dat plekje komt door de puls is een bloeduitstorting,heeft bijna 99% van kabeljauw gevangen met puls. zag er wel lekker uit en vlug klaargemaakt,dus dat wordt ook een stoomoven in onze nieuwe keuken,
gr hoss


Over de mail van Alex, het klopt inderdaad dat ik de Neff VarioSteam oven op hetelucht en grill 250 graden had gezet. Ik had hem maar een paar minuten voorverwarmd, dus de actuele temperatuur zal wel rond de 180 graden hebben gezeten (ben de exacte temperatuur vergeten).

Dan nog over de laatste mail van Hoss; het was me zelf ook al opgevallen (schoonheidsfoutje) dat ik een rood plekje in het midden van de filet had laten zitten. Voortaan snijd ik het er uit hoor!


Naast kabeljauw kun je natuurlijk nog veel meer dingen bereiden in de hoge druk stoomoven. Op de pagina kooklessen van m`n keuken website staan een aantal recepten als voorbeeld. Zeeuwse mosselen zijn bijvoorbeeld in slechts 1 minuut klaar en ook nog eens heel erg lekker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten