Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 11 juni 2014

Showroomkeukens in de Snaidero showroom

Een paar maanden terug ben ik naar Milaan geweest voor de presentatie van de nieuwe Italiaanse design keukens van Snaidero (tijdens de Eurocucina). Op zo`n beurs doe je dan de ideetjes op voor de nieuwe showroomkeukens die ik dit najaar wil gaan plaatsen in de showroom. Om plaats te maken voor deze keukens heb ik een aantal showroomkeukens extra voordelig geprijsd. Ik kan zo weer wat ruimte maken voor de nieuwe modellen.


Bovenstaande showroomkeuken bijvoorbeeld mag voor slechts € 9.950 incl. B.T.W. naar een nieuwe eigenaar (inclusief de werkbladen en inbouwapparaten). Van deze showroomkeuken heb ik onlangs nog een video gemaakt:



Naast de S16 keukens zijn er nog meer keukens in de aanbieding, de showroomkeukens kun je bekijken op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten