Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 24 september 2014

Nieuw werkblad voor de S100 showroomkeuken

Vandaag is de transporteur van Snaidero weer langsgeweest om keukens te lossen hier in het magazijn. Alles staat weer lekker binnen. Best een gedoe, want het moet natuurlijk allemaal per klant weer gesorteerd worden.


Monteur Niklas is nu bezig met het vervangen van het werkblad van de S100 showroomkeuken. In eerste instantie had ik een glimmend werkblad van Composiet op het eiland liggen met een inox werkgedeelte. Deze werkbladen heb ik verkocht aan de klant van keuken project 641 in Oudelande.

Er komt nu een werkblad terug in Corian (met eveneens een inox werkgedeelte). In het inox werkgedeelte van het werkblad wil ik nu ook stopcontacten verwerken. Dat is toch wel handig vind ik.


Het Corian is wat matter als composiet, maar voelt wel veel warmer aan. Het composiet is meer bestand tegen hitte, maar aan de andere kant is de randafwerking weer strakker bij Corian. Over Corian en Composiet heb ik vaker geschreven trouwens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten