Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 28 oktober 2014

Keuken in Engeland (Manchester)

Vandaag had ik klanten uit Engeland op bezoek (Manchester). Vanmorgen vroeg heb ik ze opgehaald van het vliegveld in Brussel (m`n vrouw heeft toen even opgepast op de winkel). Voor hun nieuwe Snaidero keuken wilden ze graag meer weten over keukenapparaten zoals bijvoorbeeld de hoge drukstoomoven.


Daarom ben ik eerst met ze naar Yerseke geweest om verse mosselen op te halen bij de Roem van Yerseke. De klant heeft ook gelijk Hollandse nieuwe geprobeerd (ze hebben ook een leuke viswinkel naast de "mosselfabriek" van de Roem van Yerseke).



Aangekomen in de showroom heb ik de mosselen voor ze klaar gemaakt. Heel simpel hoor, gewoon 1 minuut in de gaatjespan (hier boven de video die ik over de mosselen gemaakt heb). Naast de mossels hebben we natuurlijk nog meer dingen geprobeerd met de stoomoven zoals varkenshaas, aardappelen en groente.


De offerte voor de nieuwe keuken heb ik inmiddels weer aangepast. Het was heel gezellig en daarnet heb ik de klanten weer terug gebracht naar Brussel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten