Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 15 oktober 2014

Keuken in Landsmeer opgeleverd

Zoals ik gisteren al schreef ben ik gisteravond in Landsmeer geweest bij de klant van Snaidero keuken project 615. De keukenapparaten uitgelegd en even met ze gekookt in de stoomoven.


Ik heb een paar dingen met ze gedaan, zoals:

Kabeljauw uit de stoomoven
Rijst uit de stoomoven
Rundvlees uit de stoomoven

Je kan op zo`n avond niet alles doen. Vandaar dat ik niet alles voor kan doen. Ik heb op deze pagina meer stoomdingetjes gezet. De klant vroeg nog naar boerenkool uit de stoomoven. Ik had beloofd het nog even op het blog te zetten. Bij deze dan (met dank aan het oude stoomoven boek van Imperial):


Klant vond het heel leuk dat ik langs kwam. Ik kreeg nog bloemen en wijn van ze: BEDANKT HOOR!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten