Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 6 oktober 2014

Snaidero Way keuken in Olmo Caffe

Onlangs had ik wat foto`s op het blog gezet van de nieuwe Snaidero Idea keuken in Olmo Caffe. Deze nieuwe kleur komt ook op de Snaidero Way keuken. Hier onder wat foto`s.


Een Snaidero Way keuken is een strakke greeploze keuken. Eigenlijk identiek aan de Ola 20, maar dan zonder de ronde vormen. De deuren bij deze keuken zijn greeploos. Bij deze Snaidero keuken in Amsterdam kun je zien dat ik de hoge kasten in het programma Way heb geleverd.


Ook bij deze Snaidero keuken in Zeeland heb ik Snaidero Way kasten gebruikt. Ook hier hout, maar dan Dark Ash (donker essenhout) in plaats van Olmo Caffe (iepenhout in koffiekleur).


Dan nog even wat anders. Binnenkort hoop ik weer een Mosselavond te hebben hier in de showroom. Klik hier voor meer informatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten