Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 15 november 2014

Mosselen uit de stoomoven

Onlangs hadden we hier in de Snaidero keuken showroom de Mosselparty. Over de Mosselparty zelf had ik al eerder een video geplaatst. Naast de video over de party zelf heb ik ook een video van het klaar maken van de Zeeuwse mosselen. Deze video kun je hier onder bekijken. Bij deze video kun je 2 manieren zien om mosselen klaar te maken.



Ik had het eerste filmpje over de Mosselparty trouwens nog naar wat gasten doorgestuurd (waar ik een e-mail adres van had). Ik kreeg wat leuke reacties, hier onder een selectie. Bedankt!

De onderstaande foto`s zijn trouwens gemaakt tijdens de opnames.


Dag Rudy,

De heerlijke mosselen en plezierige sfeer maakte die avond beslist geslaagd.
Nogmaals dank voor de uitnodiging.
En natuurlijk ook nog eens bedankt voor de alu-plaat in het gootsteenkastje.

Door de mosselavond en een tip van vrienden hebben we dit weekend ook eens verse mosselen gegeten.
Die kochten we bij Neeltje Jans: een prima adres trouwens.
En de steamer geeft een prachtig resultaat, nota bene in één minuut.

Succes met de volgende video-producties trouwens en tot ziens!

Grtn

Elizabeth & Frits


Hallo rudy,

Hartelijk dank voor je filmpje!
Wij vonden het erg gezellig waarvoor onze vriendelijke dank.
We zijn vandaag nog naar Vlissingen geweest, wat een weer!
Zijn nu weer thuis en hebben genoten.

Groetjes,
Han en Joke


Rudy,

Bedankt voor je uitgebreide foto rapportage. Ik vond het erg leuk
om aanwezig te zijn en vooral ook om mee te doen.

Groeten en goed weekend,

Alex




Geen opmerkingen:

Een reactie posten