Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 12 november 2014

Snaidero keuken in Manchester

Binnenkort mag ik een nieuwe Snaidero keuken leveren aan de klant van project 656 in Manchester. Leuk hoor! Deze keuken is met spoed besteld en bij Snaidero inmiddels in productie.

Voor de montage straks is monteur Niklas ingepland. Ik probeer het een beetje eerlijk te verdelen, monteur Jan mag immers al met me mee naar Zuid Afrika. De huidige S16 showroomkeuken gaat namelijk naar Zuid Afrika, dat is project 652. Dit willen we monteren tegelijk met Snaidero keuken project 653 eveneens in Zuid Afrika.


Dan nog even wat anders. Vanmiddag ben ik zelf niet op de zaak. Ik heb namelijk afgesproken met de klant van Snaidero keuken project 641 hier in Zeeland. Deze keuken is klaar en ik wil graag van klant weten of ze tevreden is met haar nieuwe Snaidero keuken (foto hier onder).


Zodra ik bij die klant klaar ben hoop ik verse Mossels in Yerseke op te halen. Ik heb namelijk afgesproken om te gaan koken voor de klant van de Snaidero Ola 20 in Maasland. Wordt dus een latertje vandaag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten