Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 21 november 2014

Snaidero Ola 20 keuken voor in de showroom

Zoals ik al eerder op het blog heb aangegeven ben ik "in blijde verwachting" van de nieuwe Snaidero Ola 20 keuken hier in de showroom. Inmiddels heb ik de tekening van de nieuwe showroomkeuken goed in de computer zitten. Is best een karwei, met name met de bijzondere vorm van het witte Corian aanrechtblad.


De nieuwe keuken willen we op een Europees Eiken houten vloer plaatsen. Deze vloer willen we zwart maken met monocoat olie. Omdat ik vrij veel donkere muren heb in de showroom heb ik er voor gekozen om deze Ola 20 keuken in mat wit te laten lakken.


Naast deze Snaidero Ola 20 keuken heb ik op dit moment overigens nog meer Snaidero Ola 20 keukens in de showroom staan. Zoals deze Ola 20 showroomkeuken in Grigio Cemento.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten