Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 12 december 2014

Snaidero keuken in Heiloo

Zoals ik gisteren al op het blog had gezet ben ik gisteravond naar Heiloo geweest. Een poosje terug heb ik daar de Snaidero keuken van project 639 geleverd. Het gaat om een wit hoogglans keuken met rvs accenten.


De keuken is dus klaar en ik had aan deze klant beloofd om nog eens langs te komen als het af was. Ook wilde klant nog een Iroko snijplank hebben voor in de keuken, die kon ik dan gelijk meenemen.


De klant was gelukkig erg tevreden met de keuken. Het enige wat ze volgende keer anders zouden doen is de "starthoogte" van de inbouwapparatuur. Dit begint vaak (standaard) rond de 90cm vanaf de vloer (zo heb ik het ook in de showroom). Dit lijnt dan als het ware met het werkblad.

Eventueel kan dit natuurlijk ook veranderd worden op maat en dit had klant achteraf toch wel fijn gevonden. In m`n verkoopgesprek ga ik die optie dus toch wel vaker voorstellen. De meerprijs voor zo`n aanpassing valt op zich wel mee (het gaat namelijk maar over twee kasten). Mensen worden vrij lang tegenwoordig, iets hoger inbouwen van de apparaten kan dus best wel een toegevoegde waarde zijn.


De klant had ook nog voor lekker eten gezorgd, dus we hebben met z`n allen gegeten in de nieuwe Snaidero keuken (bedankt hoor!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten