Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 27 januari 2015

Zeyko keuken op de keukenbeurs (2)

Op de Zeyko stand op de keukenbeurs in Keulen stond natuurlijk nog meer opgesteld als de keuken die ik gisteren op het blog had gezet.

Zoals ik al eerder aangegeven had op het blog zie je de laatste tijd wat meer kleur bij keukens. Zo ook op de stand van het merk Zeyko.


Deze keukenopstelling heeft een hoge kastenwand met vouwdeuren (zoals de pantry oplossing die ik zelf vaak verkoop). Achter de vouwdeuren is een gele keuken uit het zicht gemonteerd.


In het werkblad is dan juist weer een soort kast verborgen. Deze kast kun je met afstandsbediening omhoog bewegen zodat deze uit het blad omhoog komt. Er zit zelfs een televisie ingebouwd in dit element.


O ja. Wat je veel zag op de beurs is LED verlichting gemonteerd in de greeplijsten. Persoonlijk vind ik de LED plintverlichting leuker, maar daar denken m`n collega`s dus anders over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten