Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 1 april 2015

Actie met Neff keuken apparatuur

Gisteren had ik het al op het blog geschreven; Neff heeft sinds vandaag een nieuwe actie met accessoires. Inmiddels heb ik de "spelregels" binnen gekregen van Neff.


De bedoeling is dat klanten die 4 of meer Neff inbouwapparaten hebben gekocht hun apparaten registreren op de Neff site. Bij deze registratie moet mijn laatste termijn faktuur van de keuken digitaal te worden geupload als bewijs (even foto van maken met telefoon).


Persoonlijk vind ik het TeppanYaki pakket het leukst. Over deze Neff TeppanYaki heb ik al een paar keer eerder een stukje op het blog gezet.



LET OP: DE NEFF ACCESSOIRE AKTIE STOPT PER 1 OKTOBER 2015!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten