Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 9 april 2015

Snaidero keukens in Volendam en Amsterdam

Vanmorgen kwam ik heel vroeg thuis van m`n werk... Gisteravond was ik na m`n werk naar Volendam gereden om de Snaidero keuken op te leveren van project 634. De keuken an-sich was klaar, maar ik heb nog even de apparaten uitgelegd. Ook nog wat instellingen aangepast. Zoals het tekstdisplay van de vaatwasser op Nederlands en de temperatuur van de thee (in de koffiemachine) op maximaal.


Vervolgens doorgereden naar de klant van Snaidero keuken project 489 (ook in Volendam). Gelijk ook wat Zeeuwse presentjes afgegeven, ze hadden immers de andere klant uit Volendam mijn kant op gestuurd.


Tenslotte nog een last-minute afspraak in Amsterdam. Ik had op de valreep daar nog een Snaidero Ola 20 keuken verkocht die ik vandaag met spoed moet gaan bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten