Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 11 april 2015

Snaidero Ola 20 keuken bij klant

Daarnet kreeg ik nog een leuk mailtje van een klant;

Hoi Rudy,

Hoe is het?

We hebben het een beetje druk gehad (zoals gewoonlijk), maar ik ben je niet vergeten hoor! Zie in de bijlage een aantal foto's van de keuken, we zijn er nog steeds hartstikke blij mee. De appartatuur van Neff is ook geweldig en we gebruiken de stoomoven iedere dag!

groeten en wellicht tot snel!

larissa en Jasper



Nou de foto`s heb ik bij deze gelijk op het blog gezet. Het gaat om een Italiaanse designkeuken model Ola 20 in de kleur Grigio Cemento (micalak).


Het werkblad is in Corian uitgevoerd, hier hebben we voor gekozen omdat we een naadloos werkblad het mooist vinden.


In mijn eigen showroomkeuken Snaidero Ola 20 nu eveneens voorzien van een Corian werkblad (zie onderstaande video). Deze keer omdat het een heel lang blad is (370cm) uit 1 stuk. Op de onderstaande video kun je zien dat Corian nog een groot voordeel heeft. Het is min of meer flexibel. Als je ons het werkblad er op ziet tillen kun je gewoon zien dat het werkblad als het ware "golft zonder te breken.



Klik hier om naar de projectpagina van deze keuken in Barendrecht te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten