Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 11 mei 2015

Nieuwe showroomkeuken Idea 40

Vorige week is de nieuwe Idea40 keuken hier in de showroom geplaatst. Deze showroomkeuken is uitgevoerd in mat wit. Ook de achterwand en het werkblad is in dezelfde kleur uitgevoerd.


De speciale Idea40 klepkasten (onder de luifel) heb ik nu voorzien van hoogglans rode klepdeuren. Ik heb eveneens witte besteld, zodat ik allebei aan klanten kan laten zien. Ik vond rood wel een leuk alternatief (anders is het misschien wat té strak). Klik hier voor meer foto`s van de Snaidero Idea 40 keuken.

Dan nog even wat anders. Onlangs was ik in Zuid Afrika in verband met het monteren van de 3 keukens daar. Nu waren daar ook stucadoors uit Zimbabwe aan het werk en daar maakte ik onderstaande video van.

Posted by Rudy Snaidero on dinsdag 28 april 2015

Ik vond het wel leuk om met jullie te delen. Het waren echt vaklui. Het was monteur Jan ook opgevallen, de muren waren echt strak en waterpas. Kom je in Nederland niet vaak zo tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten