Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 mei 2015

Nieuwe showroomkeuken S13

Tijdens mijn verblijf in Zuid Afrika onlangs zijn er verschillende nieuwe showroomkeukens geplaatst hier. Zo is ook de S13 showroomkeuken vervangen.


De vorige showroomkeuken had een werkblad in wit glanzend composiet. Ik ben nu uitgegaan van een wit corian werkblad. Dit werkblad heeft aan 1 kant een omgezette voet uit 1 stuk. Dit ziet er echt heel gaaf uit.


De spoelbak heb ik nu ook aangepast naar het nieuwe (strakkere) V50 type. Lekker breed zodat je er een hele bakplaat in kwijt kunt. Een Corian spoelbak had ook gekund natuurlijk, maar dat heb ik al bij andere showroomkeukens gedaan. Daarnaast is een rvs bak wel zo practisch (je kunt er kokend water in gieten).

Op de foto hier onder kun je heel goed zien dat de omgezette voet naadloos verlijmd is met het werkblad. Dit is echt super strak om te zien. Lees hier meer over de eigenschappen van Corian en composiet werkbladen.


De nieuwe S13 showroomkeuken heb ik nog niet op video gezet. Ik hoop dit zo snel mogelijk te doen.
Voorlopig zullen jullie het dus nog even met de onderstaande video moeten doen van de vorige S13 keuken :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten