Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 8 mei 2015

Terug in de keukenshowroom

Inmiddels ben ik weer terug van het klantenbezoek in Zuid Afrika. Vanmorgen weer begonnen hier in de keukenshowroom.

Monteur Joop (de oudere broer van monteur Jan) heeft tijdens mijn afwezigheid verschillende nieuwe showroomkeukens geplaatst.


Op de foto hier boven zien jullie de nieuwe S12 showroomkeuken. Het eiland heeft houten deuren in de kleur Teak. Het werkblad is bij deze keuken van Corian gemaakt (lees hier meer over het verschil tussen Corian en Composiet).

Verschillende afspraken alweer staan vandaag, maar ik probeer alle mailtjes (het zijn er nogal wat) zo snel mogelijk te beantwoorden hoor!


En voor wie het leuk vindt, ik heb een pagina gemaakt met de foto`s van ons "avontuur" in Zuid Afrika. Klik hier om naar deze pagina te gaan. Zoals je ziet ben ik er ook wezen vliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten