Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 juni 2015

Snaidero keuken verkocht in Warmond (project 684)

Vanmiddag heb ik een Snaidero keuken verkocht in Warmond (in de buurt van Leiden). Een S100 keuken in roestvrijstaal. Ik hoop deze keuken straks in te gaan meten en daarom moet ik wat eerder weg. De keukenshowroom is vandaag daarom rond 17:00u gesloten.


Bij deze Snaidero keuken in Warmond heb ik de nieuwe Neff koffiemachine verkocht (zie onderstaande video). Ik heb het apparaat als showroom model verkocht. Zodoende heb ik zelf altijd een "vers" apparaat.

Zo`n koffiemachine gaat immers zo`n 20.000 kopjes mee voordat er een serieuze revisie nodig is. In mijn showroom wordt het apparaat immers veel intensiever gebruikt als bij een consument thuis. Ik verkoop het apparaat dan liever met zeg 2.000 kopjes met extra korting. Dan kan de klant er nog jaren mee vooruit. Er zit trouwens een kopjes teller op een Neff koffiemachine. Je kunt het dus controleren hoeveel kopjes koffie er met je apparaat zijn gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten