Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 2 juni 2015

Zuid Afrikaanse wijn

Onlangs was ik in Zuid Afrika voor de montage van de Snaidero keukens daar. M`n klant van dat project daar heeft voor morgen bij me afgesproken hier in de showroom. Ik ben daarom even de passende wijn op wezen halen.


Leuk hé, deze wijn verkopen ze gewoon in Nederland. Een paar weken terug maakte ik op Kleine Zalze nog onderstaande foto. Voor wie het leuk vindt, bekijk hier de andere foto`s van het Zuid Afrika avontuur.


O ja. Vandaag ben ik iets eerder gesloten. Ik moet namelijk naar Franeker om een Snaidero keuken in te meten (project 682). Rond 17:00u wil ik dus al gaan rijden.

De keuken in Franeker wordt trouwens uitgevoerd met nieuwe lijn Neff apparaten. Deze apparaten kun je zien op onderstaande video.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten