Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 10 juli 2015

Gestoomde vis gratineren

Op de video gisteren van de S100 keuken had ik nog gezegd dat het misschien wat overdreven was om zowel een hoge druk stoomoven als FullSteam oven in je keuken op te nemen.


Toevallig heb ik de afgelopen week thuis toch een paar keer gemak gehad van zo`n "dubbel-op" situatie. Bijvoorbeeld bovenstaande zalmmoten. Even 4 minuten op 85 graden gestoomd (gaatjespan) en vervolgens nog gegratineerd onder grill in de oven. Ik heb een mengsel van 50/50 honing met mosterd over de zalm gedaan. En lekkerrrrrrrr. Moet je echt eens proberen!



Ik heb het nog niet op video gezet, maar ik hoop het nog een keertje te doen. Maar eigenlijk werkt het net zoals bij de kaas op de kabeljauw wat ik op de kabeljauw video heb laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten