Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 2 juli 2015

Neff ovens met VarioSteam/FullSteam/Pyrolyse etc.

Vanmorgen kwam een klant (Steven) een echte Surinaamse cake brengen hier in de keukenshowroom. Wat leuk zeg! Bedankt!

Ik was bij geval net bezig met het maken van een video en kon daarbij de cake wel gebruiken.


In deze video heb ik het verschil uitgelegd tussen de twee topmodellen Neff ovens die ik op dit moment aanbied. Beide Neff ovens hebben Hide&Slide, een FullTouch display, een lade en geïntegreerde kerntemperatuurvoeler.

De ene oven noem ik voor het gemak "kippenoven", dit is de Neff B58VT68N0 VarioSteam oven. Deze oven heeft als "extra" ten opzichte van de andere oven een Pyrolyse functie. Dit houdt in dat de oven zichzelf super goed kan reinigen.

Als je bijvoorbeeld kip hebt bereid dan wordt je oven gauw vies. Na gebruik zet je dan de oven op de pyrolyse stand en alles wordt echt schoon gebrand.

Het alternatief op de "kippenoven" is makkelijk gezegd de "Visoven". Deze Neff B48VT68N0 oven wordt door mij op dit moment het meest verkocht. Ten opzichte van de kippenoven is het verschil heel makkelijk. Alles hetzelfde, maar geen pyrolyse en wél FullSteam in plaats van VarioSteam.

Over verschil tussen VarioSteam en FullSteam ovens heb ik al vaker geblogd, maar hier gaat de video natuurlijk over.



De video van vandaag heb ik natuurlijk nog niet online. Vandaar deze keer een video van Cake uit de Neff FullSteam oven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten