Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 18 augustus 2015

Keukens in hout / bouwvak 2015

Op de locatie waar nu de S100 rvs showroomkeuken staat opgesteld had ik een aantal jaren terug een houten keuken staan in model Snaidero Time.


Een klant uit Bussum zag deze keuken staan en bestelde hem in Noten Canaletto (walnoot). Deze keuken staat inmiddels al een paar jaar bij klant. De foto`s bij dit berichtje horen bij deze Snaidero keuken in Bussum.


Hoe dan ook. In 2008 zag je dat hout "uit de mode" ging raken, vandaar dat ik m`n Snaidero Time showroomkeukens had uitverkocht. Maar wat leuk, sinds vorig jaar is er voorzichtig weer vraag naar houten keukens. Vandaar dat ik de Snaidero Time opnieuw heb opgesteld in de showroom. Deze keer in Teak, de S12 showroomkeuken. Zie ook onderstaande video.



M`n Snaidero keukenshowroom is op dit moment trouwens gesloten in verband met bouwvak (vanaf zaterdag de 22e augustus hoop ik weer terug te zijn in de showroom).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten