Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 7 augustus 2015

Nieuwe showroomkeuken S15

Inmiddels is de nieuwe S15 showroomkeuken klaar. Robbert stuurde net onderstaande foto door. Het is natuurlijk maar een telefoonfoto, maar je kunt zien dat het een superstrakke keuken is geworden. Alles ton-sur-ton wit hoogglans en een heleboel Neff inbouwapparatuur.


Het enige "jammere" van deze showroomkeuken is dat er een gaskookplaat in zit. Maar ik heb op die locatie geen 2-fasen stroom liggen voor het eiland en ik wil graag kookvideo`s opnemen in deze showroomkeuken. Als de keuken uiteindelijk naar een klant gaat zal ik de gaskookplaat wel inwisselen voor inductie.

Voor wie het leuk vindt, hier linkje naar video over Neff inductiekoken. Of bekijk gewoon onderstaande video :).



Tenslotte. Ik heb nog wat vakantiefoto`s bijgeplaatst op het album. Zoals de meesten van jullie weten ben ik niet zo`n strandlig type. We hebben hier in Engeland bijvoorbeeld kerken en kastelen bezocht en met de stoomtrein gereden.


Ik heb wat foto`s hier geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten