Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 8 augustus 2015

Snaidero keuken in Zeeland / Bouwvak 2015

Onlangs heb ik de S100 showroomkeuken vervangen door een nieuwe versie van deze roestvrijstalen design keuken. De vorige showroomopstelling S100 is immers verkocht naar een klant uit Warmond.


De versie daarvoor weer had roestvrijstalen inbouwapparaten van Neff. Deze S100 keuken staat in Zeeland bij de klant van project 641 in Oudelande.


Een prachtige Italiaanse designkeuken. Ik heb hem ook op video gezet. Deze video heb ik hier onder ingesloten bij dit berichtje.



M`n Snaidero keukenshowroom is op dit moment trouwens gesloten in verband met bouwvak (vanaf zaterdag de 22e augustus hoop ik weer terug te zijn in de showroom).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten