Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 2 september 2015

Showroomkeuken S11 van Snaidero

Vandaag heb ik de S11 showroomkeuken in de aanbieding gezet.

Het is een leuke en actuele showroomkeuken van Snaidero. Ik wil m`n showroom echter continu verbeteren, vandaar dat ik deze keuken wil gaan vervangen.



Ten opzichte van de foto/video is de keuken wel iets aangepast; De Míele gaskookplaat heb ik vervangen door een Neff dubbel Flex inductiekookplaat.


Om inspiratie op te doen voor nieuwe showroomkeukens zijn Robbert en ik onlangs op pad geweest om andere keukenshowrooms te bezoeken. Zoals ik gisteren al schreef zijn we zelfs in het land van de onbegrensde mogelijkheden geweest.

Verschillende mensen hadden gevraagd waarom ik de foto`s niet op het blog had gezet. Vandaar dat ik er eentje (hier onder) plaats van de Snaidero Concept Store daar. De andere foto`s staan nog op m`n telefoon.


De foto hier boven is dus van een Snaidero keuken in een Snaidero Concept Store. Toch ziet het er totaal anders uit als bij mij hier in Nederland. Snaidero heeft een heel breed assortiment met ook verschillende prijsklasse`s. Daarnaast is het ook de keus aan de ondernemer zelf om te bepalen hoe hij de keuken opstelt in de showroom. Je maakt dus zelf je concept wat het beste past bij je eigen klantenkring.

Bekijk hier m`n andere showroomkeukens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten